Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/abzarmob/public_html/wp-content/themes/abzarmoblniko/page-texttt.php on line 1
ابزار مبل سازی - پایه مبل و ابزار مبل نیکو | بزرگترین و متنوع ترین عرضه کننده ابزار مبل سازی
ابزار مبل سازی
توضیحات اولیه

پیشگامان نیکو علاوه بر ارائه ابزار مبل سازی، در زمینه تولید پایه و انواع ملزومات پلاستیکی مبلمان به صورت تخصصی موفق به ایجاد بزرگترین پل ارتباطی بین بهترین کارخانجات و تولیدکنندگان مبلمان در برندهای معتبر بازار مبل داخلی و خارجی گردیده است. به همین جهت این فعالیت باعث شده مجموعه ما به برترین، بزرگترین و متنوع ترین عرضه کننده ابزار آلات مبل سازی تبدیل شود.

توضیحات بیشتر

لوازم و ابزار مبل سازی

پیشگامان نیکو علاوه بر ارائه ابزار آلات مبل سازی، در زمینه تولید پایه و انواع ملزومات پلاستیکی به صورت تخصصی موفق به ایجاد بزرگترین پل ارتباطی بین بهترین کارخانجات و تولیدکنندگان مبلمان در برندهای معتبر بازار داخلی و خارجی گردیده است. به همین جهت این فعالیت باعث شده مجموعه ما به برترین، بزرگترین و متنوع ترین عرضه کننده ابزار ساخت مبلمان تبدیل شود.

 

ابزار مبل سازی

لوازم و ابزار مبل سازی

 

معرفی محصولات و ابزار مبل سازی

برای ساخت و تولید مبلمان یک سری وسایل و ابزارآلات را احتیاج داریم، در زیر به معرفی چند نمونه از این ابزارات می پردازیم :

     1. پایه مبل

پایه ها از مهم ترین قسمت مبلمان می باشند، که در انواع و مدل های زیادی از جمله : پایه مبل مدل لیوانی، پایه مبل مدل وندا، پایه مبل مدل فلوریدا، پایه مبل استیل، پلاستیکی، ال و… وجود دارند.

اگر پایه مبل شما به هر دلیلی خراب شود، می توانید با تعمیر و یا تعویض آن دوباره استفاده کنید و آن را دور نیاندازید.

     2. دکمه مبلی

یکی از مواردی که به مبلمان زیبایی می بخشد دکمه مبلی می باشد، که در مدل های متنوع فراوانی وجود دارند. جنس دکمه ها می تواند از پلاستیک در رنگ های متنوع و مختلف وجود داشته باشد که به راحتی با مبلمان هم خوانی داشته باشد.

دکمه های شیشه ای و نگینی نیز زیبایی چشمگیری به مبلمان شما می بخشد، در زیر به چند نمونه از انواع دکمه مبلی می پردازیم :

  • دکمه مدل خرمایی
  • نگین برگی
  • نگین مینیاتوری
  • نگین ستاره ای
  • پولک دکمه ترک

و… نمونه هایی از دکمه ها و نگین های موجود در ابزارمبل نیکو می باشند.

حتما بخوانید: پایه مبل

     3. چسب

کاربرد چسب در مبل سازی بسیار مهم است، چسب چوب استفاده شده باید به قدر کافی قدرت نگه داشتن تکه های چوب مبلمان را در کنار یکدیگر داشته باشد. چسب های موجود در سایت ما از جمله : چسب 123، چسب حرارتی، چسب دوطرفه، چسب اسپری 1 لیتری، چسب اسپری 10 و 23 کیلویی و… می باشند.

     4. نوار مبلی

نوار مبلی یکی دیگر از ابزارهایی است که در تولید مبلمان کاربرد دارد. در اینجا به چند نمونه از پرکاربردترین آن ها اشاره می کنیم : نوار کش، نوار زیر مبل، گونی سفید و قرمز، ثرمه طنابی، نوار ثرمه، نخ مغزی و …

 

ابزار مبل سازی

لوازم و ابزار مبل سازی

 

     5. نما مبل

یکی از تاثیرگذار ترین قسمت های مبل نمای آن می باشد. تاج های موجود در ابزار مبل شامل : نما ویرگول، تاج 80 سانت، تاج درنا در 3 اندازه مختلف، تاج هارمونی می باشند.

     6. فوم

فوم واسفنج های استفاده شده در مبلمان اگر جنس خوبی نداشته باشند، هنگام نشستن راحتی لازم به شما دست نمی دهد و بعد از مدتی خراب و به یک حالت پرس مانند تبدیل می شود. برای تعمیر و تعویض فوم و اسفنج مبلمان موردنظرتان می توانید به راحتی اقدام کنید.

     7. ملزومات

دیگر وسایل لازم برای مبل سازی شامل : دستگیره پشت صندلی ( روپیچ و تک پیچ ) ، کاتر و تیغ کاتر، قالب دکمه ترک، نخ شش لایه، یراق پاتریس در سایزهای مختلف، یراق بارسلون، فنر زیگزاگ، زیپ سر زیپ، سرپیستوله برنجی و… می باشند که در ابزار مبل موجود می باشند.

 

امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد و از مطالعه آن لذت برده باشید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت ما انواع محصولات ما را مشاهده و سفارش دهید.

 

مشاهده محصولات